czwartek, 2 maja 2013

Omlet Julii Child

Julię Child poznałam dzięki filmowi "Julie & Julia" jak pewnie wiele osób w Polsce. Od tego czasu czyli od 2009 roku jestem nią zafascynowana, choć nigdy jeszcze nie miałam odwagi spróbować jej przepisów. Do tego muszę "dorosnąć". Jej wspaniałe - przynajmniej na takie wygląda Boeuf Bourguignon zrobiło na mnie niesamowite wrażenie,  to będzie danie główne na randce z przyszłym M. kiedyś w przyszłości. 
Dzisiaj na śniadanie chciałam zrobić jajka, ale nie miałam ochoty na jajecznicę dlatego po obejrzeniu innego filmu "French Chef" na yt pomyślałam, że spróbuję z omletem.

Omlet Julii Child


I tak oto powstało proste, szybkie śniadanie...





Składniki na 1 omlet:

  • 2 jajka 
  • 1 łyżeczka masła
  • sól i pieprz


Wykonanie:

Jajka dokładnie roztrzepujemy, solimy i pieprzymy do smaku. Masło rozpuszczamy na rozgrzanej patelni. Wylewamy jajka, po chwili kiedy dół się zetnie poruszamy patelnią do przodu i do tyłu bardzo energicznie tak, żeby omlet się odkleił i obrócił. Jeśli nie potrafisz możesz zwyczajnie obrócić go szpachelką :)



Na koniec Julia i jej omlety :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz