piątek, 22 lutego 2013

Muffiny bananowo-krówkowe

Muffiny, które pokochałam od pierwszego kęsa... często do nich wracam, są BANANalnie proste, a przy tym niesamowicie smakują. Połączenie smaków owocu banana i polskich krówek niezapomniane. Zdecydowanie moje ulubione (smakowo) muffiny.




Skladniki na 12 muffinek:


  • 3 banany - dojrzałe
  • 125 ml oleju
  • 2 jajka
  • 250g mąki
  • 100g cukru (ja zawsze miksuję cukier w blenderze, dzięki czemu jest drobny jak cukier puder)
  • 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
  • 150g posiekanych krówek



Wykonanie:

Banany rozgniatamy na papkę, dodajemy olej i jajka - mieszamy. Wsypujemy pozostałe składniki i mieszamy, żeby składniki się połączyły, mi najlepiej miesza się trzepaczką lub widelcem.

Pieczemy około 20 minut w temperaturze 200 stopni

2 komentarze:

  1. Muffiny zawsze są proste i pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne i owszem, ale spotkałam się z bardziej pracochłonnymi muffinami - choć każde są warte swojego czasu bo zawsze wychodzą smakowite.
      Pozdrawiam :)

      Usuń